EFTERLÄNGTAT LOV

I helgen har jag inte kunnat blogga då jag har varit i Kalix, eller egentligen har jag varit i Haparanda i fredagskväll och i Uleåborg som ligger i Finland i lördags.
 
Skolavslutningen gick hur bra som helst! Jag och Noah framförde ju Thinking out Loud. Jag är skitnöjd, då vi fick snabbträna i onsdags.. Innan vi tog jullov så fick vi våra betyg och jag är ganska nöjd för att vara först terminen i 8:an!
 
 
I fredags när vi kommit fram till Kalix med bussen så satte vi oss i Ellens bil för att åka till Happis för att spela en av helgens U-13 matcher. Vi vann med 6-0 trots den snön som blåste rätt in i ögonen. På lördagen fick vi en liten sovmorgon och sedan åkte vi till IP för att sätta oss på bussen. Vi har ca 18 stycken i en fullstor buss med ca 60 sittplatser. Hur gött var inte det?! Väl framme i Uleåborg skulle det förståss snöa även där men vi spelade lika bra ändå. Vi vann mot de finska "småpojkarna" med 6-0 ännu en gång. Det kändes enormt skönt att vinna 2/2! Vi leder serien med 3 vinster på 3 spelade matcher! GO GIRLS!
 

 
När vi kom hem klockan tre i söndags så satt jag en stund framför datorn när jag kom hem, sedan snabbduschade jag och sminkade mig innan vi skulle till Linda som fyllde 40:) Det var första gången jag varit i hennes lägenhet och den var jättefin och mysig:) Jag och min lillebror fick till och med varsin julklapp av hennes
föräldrar! Hur gulligt är inte det? 
 

 
Idag har jag inte gjort många knop alls. Efter jag vaknat började jag med att se en ny serie som är underbar! 
The Carrie Diaries. Den är hur bra som helst, det är en typisk "Ida serie" :P Efter två avsnitt gick jag ner till köket och röjde undan då det såg ut som ett bombnedslag, jag tömde och fyllde diskmaskinen + att jag diskade en hel del förhand innan mamma kom hem. Gjorde ingenting förrän jag hade träning vid sju, usch vad jag är besviken över träningen. 

KAN INTE FATTA ATT DET ÄR JULAFTON OM TVÅ DAGAR!
Här är videon från skolavslutningen som världens bästa Ellen har filmat♥ hoppas ni gillar det↓
 
Allmänt | |
#1 - - Ellen:

Men hörredudu du är ju världens bästa Ida, e typ taggad på din blogg som fan nuuuu :D:D <3

Svar: Ska du säga! Haha ska bara försöka uppdatera ofta så folk vill läsa ;P
Ida Nilsson

Upp