FRIDAY I'M IN LOVE

Jag har kännt att man inte behöver blogga varje dag då det precis varit jul. Men nu uppdaterar jag ju så..
 
Idag har jag inte gjort så mycket på förmiddagen förutom att se en film och sedan gjorde jag mig i ordning efter lunch då vi först skulle till Kjell och fika hos honom i hans nya lägenhet. Efter vi fikat hos honom styrde vi bilen mot Brednoret till Bygdéns där vi är nu. Vi har ätit middag och hunnit umgås sedan halv fem. Vi brukar inte umgås så jätteofta då vi bor typ fyra eller fem mil ifrån varandra. Men vi kommer antagligen att stanna här till midnatt :D
 
Jag kommer nog hinna md att slänga in ett inlägg imorgon på förmiddagen då jag ska på läger (ett dygn typ) med laget. Så jag kommer att höra av mig efter träningsmatchen mot killarna på söndag. Önska oss lycka till :D
 
Men nu ska jag avsluta skrivandet och forsäta att umgås med min babe, Sandra<3
Hane hörs haj:)
 
 
 
Allmänt | |
Upp