END OF BREAK

FREDAG & LÖRDAG
I fredags så åkte vi ner till Söråker med vårat länslag och spelade Svenska spel cup. Vi åkte buss ned tillsammans med Norr/Västerbottens pojklag som skulle spela i Härnösand. Efter vi ätit middag släppt av killarna och åkt vidare till Söråker så stod det två matcher på kvällens schema.
 
Första matchen spelade vi mot Medelpad som bestod av endast Söråkerspelare.
Vi förlorade med 4-2. Väldigt surt. Vi laddade istället om till den senare matchen som vi spelade mot Stockholm/Uppland. Den matchen vann vi med 4-3. Det var skönt att avsluta med en vinst.
 
Vi sov ju på hotell så vi fick underbar hotellfrukost innan fortsättningen av cupen. Våran 3:e match spelade vi mot Dalarna/Gästrikland. Mot de vann vi med 3-2. Jag tyckte att vi fått igång spelet bättre och bättre. Många stolpe ut blev det när skotten sköts vilket var drygt. Men vi vann tillslut! Den sista och 4:e matchen spelade vi mot Mellannorrland. Matchen slutatde med 6-1. Vi spelade grymt mycket bättre denna match! Det blev något ynka stolpe ut och vi fick in sex stycken mål vilket var väääldigt gött!
 
Så slutresultatet av denna cup blev en 2:a plats.. Om vi inte hade förlorat och istället hade vunit mot Medelpad och förlorat mot Stockholm/Uppland hade vi kommit till finalen som äger rum i Örebro. Det var jävligt surt när vi fick reda på att vi kom tvåa och att det var mitt sista år i länslaget dessutom.

SÖNDAG
Söndagen spenderades minst en timme på is med Matilda, Klara, Tilde och Ragna. Jag får aldrig nog av att åka skridskor! När jag kom hem igen så hamnade jag framför alla mina serier jag ser på datorn. Gjorde typ inget mer förutom att jag snapade en hel del.

MÅNDAG/IGÅR
Igår så kom våra kusiner upp från Göteborg bl.a. för att träffas, det var fyra år sedan sist..
Erik den äldre har för snart fyra månader sedan blivit pappa, så äntligen fick vi träffa både Emelie och lilla Elsa. Som jag har längtat! Typ den sötaste ungen jag sett! Jonas, Rune och Marie fick vi såklart också träffa vilket jag tyckte var jättekul=D

TISDAG/IDAG
Idag klev jag upp tidigt för att hinna till stallet innan vi skulle träffa släkten igen. Så efter lunch åkte vi till mina andra kusiner där vi alla skulle träffas och fika. Riktigt mysigt♥ Jag fick gosa med Elsa i säkert en halvtimme, hur mysigt som helst med bebisar! Hon var go och gla' hela tiden och satt mer än gärna i min famn. Det är så synd att de bor i Göteborg så då kan jag inte träffa henne något.. 
Så, det var en liten update av det jag gjort. Nu är det bara en dag kvar av lovet.. =( Imorgon har vi träning + att jag ska troligtvis åka skridskor på dagen =P Jag kommer inte kunna uppdatera så ofta nu när skolan börjar igen då det troligtvis kommer att vara mycket + att jag har träningar och stallet. Glöm inte bort att kolla bloggen ändå. Bild på Sandra och Elias på nyår♥↓
 
Allmänt, Stallet | |
Upp